یوزارسیف

ارائه دهنده مطالب و موضوعات جالب و مجاز

یوزارسیف

ارائه دهنده مطالب و موضوعات جالب و مجاز

از شیطان هم شیطان تر!

يكشنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۵، ۰۵:۲۲ ب.ظ

میگن شیطان با بنده ای همسفر شد

موقع نماز صبح بنده نماز نخوند •

موقع ظهر و عصرهم نماز نخوند•

موقع مغرب و عشاء رسید بازم بنده نماز بجای نیاورد•

•موقع خواب شیطان به بنده گفت: 

من با تو زیر یک سقف نمیخوابم چون پنج وقت موقع نماز شد و تو یک نماز نخوندی میترسم غضبی از آسمان براین سقف نازل بشه که من هم با تو شامل بشم

بنده گفت تو شیطانی و من بنده خدا...چطور غضب بر من نازل بشه؟

شیطان درجواب گفت :

من فقط یک سجده اونم به بنده خدا نکردم از بهشت رانده شدم و تا روز قیامت لعن شدم در صورتیکه تو از صبح تا حالا باید چند سجده به خالق میکردی و نکردی وای به حال تو که از من بدتری؟؟؟؟

منبع: کانال akse_mazhabi@

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی